Տարրական մանկավարժություն և մեթոդիկա
Մեր առաքելությունն է պատրաստել ուսուցիչների նոր սերունդ, ովքեր կոգեշնչեն և կառաջնորդեն պատանի սովորողներին բացահայտելու իրենց ամբողջ ներուժն ու ստեղծարարությունը: Դինամիկ և նորարարական ուսումնական պլանով, փորձառու պրոֆեսորադասախոսական կազմով և ժամանակակից լսարանային հագեցվածությամբ՝ մեր բաժինը մանկավարժների ապագա կենսունակ համայնք է, ովքեր հավատարիմ են ուսուցման և նորը բացահայտելու առաքելությանը:
- 4 տարի
- Վերջնաժամկետը: 10 Մայիս
Ակնարկ
Եվրասիա միջազգային համալսարանի «Տարրական մանկավարժություն և մեթոդիկա» կրթական ծրագիրը նախատեսված է ուսանողներին մանկավարժության, հոգեբանության և զարգացող կրթական տեխնոլոգիաների հիմնարար գիտելիքներով զինելու համար, որոնք հարմարեցված են տարրական կրթության կարիքներին:
Այս ծրագրի միջոցով ուսանողները խորը պատկերացում են ստանում արդյունավետ ուսուցման պրակտիկայի հիմքում ընկած սկզբունքների և ուսուցման գործընթացների վրա ազդող հոգեբանական գործոնների մասին: Բացի այդ, նրանք ուսումնասիրում են նորարարական կրթական տեխնոլոգիաներ՝ ժամանակակից դասարաններում ուսուցման մատուցումը բարելավելու համար:
Ծրագրի տարբերակիչ առանձնահատկությունն այն է, որ շեշտը դրվում է գործնական հմտությունների զարգացման վրա: Ուսումնառության ընթացքում ուսանողները ներգրավվում են գործնական ուսուցման աշխատանքներում, աշխատում են նախագծերի վրա և մասնակցում գործնական աշխատանքներին «Օհանյան» կրթահամալիրում և «Նյուտոնիկ» նախակրթարանում: Ավելին, տարբեր համագործակցող դպրոցների հետ համագործակցությունը ուսանողներին տալիս է տարբեր հնարավորություններ՝ կիրառելու իրենց ձեռք բերած գիտելիքները իրական կրթական միջավայրում: Ձեռք բերված հմտությունների հաջող իրականացումը հաճախ ճանապարհ է բացում ուսումն ավարտելուց հետո աշխատանքի հնարավորությունների համար:
Համապատասխանեցվելով Հայաստանի Հանրապետության կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության կողմից 2020 թվականին սահմանված վերջին կրթական չափորոշիչներին` ծրագիրն ընդգրկում է համապարփակ տարրական կրթության համար անհրաժեշտ ուսումնական ոլորտների լայն շրջանակ:
Ուսումնառության բնագավառներն են.
- Հայոց լեզու և գրականություն
- Հայրենագիտություն
- Օտար լեզուներ
- Բնագիտություն, տեղեկատվական հաղորդակցական տեխնոլոգիաներ, ճարտարագիտություն, մաթեմատիկա (ԲՏՃՄ\STEM)
- Հասարակություն, հասարակական գիտություններ
- Արվեստ և արհեստ
- Ֆիզիկական կրթություն և անվտանգ կենսագործունեություն:
Կրթական ծրագրի զարգացումը տեղայնացվել է նաև միջազգային լավագույն փորձի համապարփակ ուսումնասիրության արդյունքում՝ օրինակներ վերցնելով այնպիսի երկրներից, ինչպիսիք են ԱՄՆ-ը, Սինգապուրը, Էստոնիան և Ֆինլանդիան: Ավելին, ուսումնական ծրագիրը ներառում է Միջազգային բակալավրիատի ցանցի անդամ դպրոցներում դասավանդման պահանջները՝ ապահովելով համապատասխանեցում կրթության գերազանցության համաշխարհային ճանաչված չափանիշներին:
Կարիերա
Համալսարանն ավարտելուց հետո այս մասնագիտության շրջանավարտները կարող են աշխատանքի անցնել տարբեր կրթական հաստատություններում, ինչպիսիք են՝ դպրոցները, նախադպրոցական հաստատությունները, կրթական ղեկավարությունները և արտադասարանական կազմակերպությունները: Նրանք կարող են զբաղեցնել պաշտոններ, այդ թվում՝
- տարրական դպրոցի ուսուցիչներ,
- դասվարներ,
- մեթոդիստներ,
- ուսումնական հաստատությունների ղեկավարման քաղաքացիական ծառայության պաշտոններ,
- ՏԻՄ-երում վարչական աշխատակիցներ և այլն:
Վերջնարդյունքներ
Ընդհանրական վերջնարդյունքներ
- Դրսևորում է վերացական մտածողություն, վերլուծելու, սինթեզելու և խնդիրների լուծման (քննադատական մտածողություն) կարողունակություն
- Դրսևորում է մայրենի և օտար լեզուներով գրավոր և բանավոր հաղորդակցվելու կարողունակություն
- Դրսևորում է տեղեկատվության կառավարման (տարբեր աղբյուրներից տեղեկատվություն արդյունավետ փնտրելու, գտնելու, մեկնաբանելու, մշակելու, վերլուծելու և պահպանելու) կարողունակություն
- Դրսևորում է նորարարական մտածողություն և նորարարական գործունեություն ծավալելու կարողունակություն
- Դրսևորում է բարդ խնդիրներ լուծելու կարողունակություն
Մասնագիտական վերջնարդյունքներ
Կարող է ներկայացնել ՀՀ կրթական քաղաքականությունը, կրթության բնագավառի օրենսդրությունը, նորմատիվ և իրավական ակտերը
Կարող է բացատրել կրտսեր դպրոցականի ֆիզիկական, հոգեկան ու մտավոր զարգացման առանձնահատկություններն ու օրինաչափությունները, մանկավարժության և հոգեբանության սկզբունքներն ու հիմնական դրույթները, կրթության առանձնահատուկ կարիքներով սովորողների հեգեբանական առանձնահատկությունները և կարիքները
Կարող է նկարագրել երեխաների և ուսուցչի իրավունքներն ու պարտականությունները, մարդու և հասարակության, մարդու և շրջակա միջավայրի հարաբերությունները կարգավորող էթիկական և իրավական նորմերը
Կարող է կիրառել տեղեկատվական և հաղորդակցական տեխնոլոգիաներ ուսուցման գործընթացում՝ մանկավարժի թվային կարողունակության եվրոպական շրջանակին համապատասխան (Digital Competence Framework for Educators (DigCompEdu))
- Կարող է պլանավորել, կազմակերպել, իրականացնել, ղեկավարել, վերահսկել, գնահատել կրտսեր դպրոցականների ուսումնադաստիարակչական գործընթացը, այդ թվում կրթության առանձնահատուկ կարիքներով սովորողների
Կարող է լուծել մասնագիտական խնդիրներ, պլանավորել և իրականացնել հետազոտություններ, կայացնել որոշումներ
Կարող է կազմակերպել իր աշխատանքային գործունեությունը, ինչպես ազգային, այնպես էլ միջազգային կրթական ծրագրերի պահանջներին համապատասխան (մասնավորապես՝ Միջազգային բակալավրիատի)
Ունի տարրական կրթության բնագավառում նախագծային աշխատանքներին մասնակցելու և արդյունքները ներկայացնելու կարողություն
Programme
Semester 1 | Credits | Number |
---|---|---|
Biology | 4 | ESTU 203 |
Clinical Pharmacy | 2 | ESTU 340 |
Drug Technology | 4 | ESTU 657 |
Semester 2 | Credits | Number |
---|---|---|
Microbiology | 4 | ESTU 768 |
Biochemisrty | 4 | ESTU 432 |
Pharmacy | 2 | ESTU 873 |
Semester 3 | Credits | Number |
---|---|---|
Biology | 4 | ESTU 203 |
Chemisrty | 2 | ESTU 340 |
Drug Technology | 4 | ESTU 657 |