Տարրական մանկավարժություն և մեթոդիկա

Մեր առաքելությունն է պատրաստել ուսուցիչների նոր սերունդ, ովքեր կոգեշնչեն և կառաջնորդեն պատանի սովորողներին բացահայտելու իրենց ամբողջ ներուժն ու ստեղծարարությունը: Դինամիկ և նորարարական ուսումնական պլանով, փորձառու պրոֆեսորադասախոսական կազմով և ժամանակակից լսարանային հագեցվածությամբ՝ մեր բաժինը մանկավարժների ապագա կենսունակ համայնք է, ովքեր հավատարիմ են ուսուցման և նորը բացահայտելու առաքելությանը:

Ակնարկ

 

Եվրասիա միջազգային համալսարանի «Տարրական մանկավարժություն և մեթոդիկա» կրթական ծրագիրը նախատեսված է ուսանողներին մանկավարժության, հոգեբանության և զարգացող կրթական տեխնոլոգիաների հիմնարար գիտելիքներով զինելու համար, որոնք հարմարեցված են տարրական կրթության կարիքներին:

Այս ծրագրի միջոցով ուսանողները խորը պատկերացում են ստանում արդյունավետ ուսուցման պրակտիկայի հիմքում ընկած սկզբունքների և ուսուցման գործընթացների վրա ազդող հոգեբանական գործոնների մասին: Բացի այդ, նրանք ուսումնասիրում են նորարարական կրթական տեխնոլոգիաներ՝ ժամանակակից դասարաններում ուսուցման մատուցումը բարելավելու համար:

Ծրագրի տարբերակիչ առանձնահատկությունն այն է, որ շեշտը դրվում է գործնական հմտությունների զարգացման վրա: Ուսումնառության ընթացքում ուսանողները ներգրավվում են գործնական ուսուցման աշխատանքներում, աշխատում են նախագծերի վրա և մասնակցում գործնական աշխատանքներին «Օհանյան» կրթահամալիրում և «Նյուտոնիկ» նախակրթարանում: Ավելին, տարբեր համագործակցող դպրոցների հետ համագործակցությունը ուսանողներին տալիս է տարբեր հնարավորություններ՝ կիրառելու իրենց ձեռք բերած գիտելիքները իրական կրթական միջավայրում: Ձեռք բերված հմտությունների հաջող իրականացումը հաճախ ճանապարհ է բացում ուսումն ավարտելուց հետո աշխատանքի հնարավորությունների համար:

Համապատասխանեցվելով Հայաստանի Հանրապետության կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության կողմից 2020 թվականին սահմանված վերջին կրթական չափորոշիչներին` ծրագիրն ընդգրկում է համապարփակ տարրական կրթության համար անհրաժեշտ ուսումնական ոլորտների լայն շրջանակ:

Ուսումնառության բնագավառներն են.

  • Հայոց լեզու և գրականություն
  • Հայրենագիտություն
  • Օտար լեզուներ
  • Բնագիտություն, տեղեկատվական հաղորդակցական տեխնոլոգիաներ, ճարտարագիտություն, մաթեմատիկա (ԲՏՃՄ\STEM)
  • Հասարակություն, հասարակական գիտություններ
  • Արվեստ և արհեստ
  • Ֆիզիկական կրթություն և անվտանգ կենսագործունեություն:

Կրթական ծրագրի զարգացումը տեղայնացվել է նաև միջազգային լավագույն փորձի համապարփակ ուսումնասիրության արդյունքում՝ օրինակներ վերցնելով այնպիսի երկրներից, ինչպիսիք են ԱՄՆ-ը, Սինգապուրը, Էստոնիան և Ֆինլանդիան: Ավելին, ուսումնական ծրագիրը ներառում է Միջազգային բակալավրիատի ցանցի անդամ դպրոցներում դասավանդման պահանջները՝ ապահովելով համապատասխանեցում կրթության գերազանցության համաշխարհային ճանաչված չափանիշներին:

Կարիերա

Համալսարանն ավարտելուց հետո այս մասնագիտության շրջանավարտները կարող են աշխատանքի անցնել տարբեր կրթական հաստատություններում, ինչպիսիք են՝ դպրոցները, նախադպրոցական հաստատությունները, կրթական ղեկավարությունները և արտադասարանական կազմակերպությունները: Նրանք կարող են զբաղեցնել պաշտոններ, այդ թվում՝

  • տարրական դպրոցի ուսուցիչներ,
  • դասվարներ,
  • մեթոդիստներ,
  • ուսումնական հաստատությունների ղեկավարման քաղաքացիական ծառայության պաշտոններ,
  • ՏԻՄ-երում վարչական աշխատակիցներ և այլն:

Վերջնարդյունքներ

Ընդհանրական վերջնարդյունքներ

  • Դրսևորում է վերացական մտածողություն, վերլուծելու, սինթեզելու և խնդիրների լուծման (քննադատական մտածողություն) կարողունակություն
  • Դրսևորում է մայրենի և օտար լեզուներով գրավոր և բանավոր հաղորդակցվելու կարողունակություն
  • Դրսևորում է տեղեկատվության կառավարման (տարբեր աղբյուրներից տեղեկատվություն արդյունավետ փնտրելու, գտնելու, մեկնաբանելու, մշակելու, վերլուծելու և պահպանելու) կարողունակություն
  • Դրսևորում է նորարարական մտածողություն և նորարարական գործունեություն ծավալելու կարողունակություն
  • Դրսևորում է բարդ խնդիրներ լուծելու կարողունակություն

Մասնագիտական վերջնարդյունքներ

  • Կարող է ներկայացնել ՀՀ կրթական քաղաքականությունը, կրթության բնագավառի օրենսդրությունը, նորմատիվ և իրավական ակտերը

  • Կարող է բացատրել կրտսեր դպրոցականի ֆիզիկական, հոգեկան ու մտավոր զարգացման առանձնահատկություններն ու օրինաչափությունները, մանկավարժության և հոգեբանության սկզբունքներն ու հիմնական դրույթները, կրթության առանձնահատուկ կարիքներով սովորողների հեգեբանական առանձնահատկությունները և կարիքները

  • Կարող է նկարագրել երեխաների և ուսուցչի իրավունքներն ու պարտականությունները, մարդու և հասարակության, մարդու և շրջակա միջավայրի հարաբերությունները կարգավորող էթիկական և իրավական նորմերը

  • Կարող է կիրառել տեղեկատվական և հաղորդակցական տեխնոլոգիաներ ուսուցման գործընթացում՝ մանկավարժի թվային կարողունակության եվրոպական շրջանակին համապատասխան (Digital Competence Framework for Educators (DigCompEdu))

  • Կարող է պլանավորել, կազմակերպել, իրականացնել, ղեկավարել, վերահսկել, գնահատել կրտսեր դպրոցականների ուսումնադաստիարակչական գործընթացը, այդ թվում կրթության առանձնահատուկ կարիքներով սովորողների
  • Կարող է լուծել մասնագիտական խնդիրներ, պլանավորել և իրականացնել հետազոտություններ, կայացնել որոշումներ

  • Կարող է կազմակերպել իր աշխատանքային գործունեությունը, ինչպես ազգային, այնպես էլ միջազգային կրթական ծրագրերի պահանջներին համապատասխան (մասնավորապես՝ Միջազգային բակալավրիատի)

  • Ունի տարրական կրթության բնագավառում նախագծային աշխատանքներին մասնակցելու և արդյունքները ներկայացնելու կարողություն

Programme

Semester 1CreditsNumber
Biology4ESTU 203
Clinical Pharmacy2ESTU 340
Drug Technology4ESTU 657
Semester 2CreditsNumber
Microbiology4ESTU 768
Biochemisrty4ESTU 432
Pharmacy2ESTU 873
Semester 3CreditsNumber
Biology4ESTU 203
Chemisrty2ESTU 340
Drug Technology4ESTU 657

Դիմում

Պատրա՞ստ ես դառնալու ԵՄՀ ընտանիքի անդամ։​