Արդարացվա՞ծ է արդյոք դարձյալ վեց ամսով դեմ առ դեմ ուսուցման հետաձգումը

Սիրելի՛ Եվրասիականներ,
 
Համավարակի մարմանը մենք բավականին երկար սպասեցինք, այնքան երկար, որ մի նոր համավարակ էլ է ճանապարհ ընկել։ Կարող ենք համոզված նախապատրաստվել նաև մի երրորդ համավարակի և այսպես շարունակ մնալ անորոշության մեջ։ Իհարկե, չի կարելի ենթադրել համավարակ արտադրող ինչ-որ կենտրոնի՝ ֆաբրիկայի գոյության մասին, բայց քանի որ գլոբալ էկոլոգիական իրադրության մեջ բացասական հետևանքների թույլատրելիության սահմանի հատում է տեղի ունեցել, նշանակում է` համանման համաճարակները, անշուշտ միայն տարբեր անուններով, կարող են պարբերական բնույթ կրել։ Հետևաբար, անթույլատրելի է այսպես կուրորեն գնալ համաճարակի հետևից և ենթարկվել նրա քմահաճույքներին։
 
Եթե սթափ գնահատենք նրա հետևանքները, ապա կարող ենք փաստել, որ նեգատիվ ազդեցությունը անչափելի վնաս է պատճառում ուղղակի տնտեսության բոլոր ոլորտներում և հատկապես կրթության համակարգում՝ անուղղակիորեն վնասներ պատճառելով հանրապետության սոցիալ-տնտեսական զարգացման բոլոր բնագավառներում։ Այնպես որ, կրթական համակարգի վրա համավարակի թողած ազդեցությունը համակարգային և անդառնալի հետևանքներ կարող է ունենալ, եթե այսուհետ շարունակենք միայն հեռավար ուսուցում իրականցնել (նույնիսկ այդ նպատակի համար հատուկ ներդրված հեռավար համակարգի արդյունավետ գործարկման պայմաններում)։ Ավելին, կան մասնագիտություններ, որոնք այնքան յուրահատուկ են, որ առկա և հեռավար կամ հիբրիդ համակարգով ուսուցումը ծրագրային պահանջներով անհարժեշտ արդյունքներ չի ապահովում, առկա ուսուցումը պարզապես պարտադիր է (դա ակնառու արտահայտվում է բժշկական մասնագիտությունների գծով)։ Բարձր արդյունավետությամբ ուսուցում կազմակերպելու համար անցումը առկա ուսուցման դառնում է անհրաժեշտություն, եթե, իհարկե, կարողանում ենք խստորեն պահպանել համավարակից պաշտպանվելու բոլոր կանոնները։
 
Այդ տեսակետից Եվրասիա միջազգային համալսարանը առանձնանում է բացառիկ բարենպաստ պայմաններով․ մեկ ուսանողի հաշվով 5-8 քմ լսարանային և լաբորատոր տարածքներով, անհատական սեղաններով, ընդարձակ (մինչև 5մ) միջանցքներով և լայնարձակ հանգստյան գոտիներով ապահովվածությունը՝ հակահամավարակային կանոնների խստագույնս պահպանման դեպքում, լիարժեք հնարավորություններ են ստեղծում անցնել առկա ուսուցման։ Ընդ որում, ներդրված է նաև ուսուցման հիբրիդ համակարգ՝ վարակված ուսանողների ուսուցումը կազմակերպելու համար։
 
Մեր կարծիքով կառավարության վեց ամիս տևողությամբ ևս առկա ուսուման հետաձգումը բոլոր առումներով հիմնավոր չէ, հապճեպ է, մանավանդ նկատելիորեն համավարակը նահանջում է, և առաջիկայում սպասվում է հակահամավարակային դեղամիջոցից օգտվելու հնարավորություն։
 
Անհրաժեշտություն է առաջացել պահպանել այսօրվա ուսուցման բարձր արդյունավետությունը և համալսարանի մրցունակությունն ու վարկանիշը։ Համոզված եմ, որ հաշվարկներ չեն կատարվել լրիվ կամ մասնակի՝ ըստ ոլորտների «լոկդաուն»-ի կործանարար հետևանքները։ Այս խնդրի նկատմամբ աշխարհով մեկ դեռևս միանշանակ որոշում չկա, հետևաբար միանգամայն օրինաչափ է մեր պայմաններում 2020-2021 ուստարվա երկրորդ կիսամյակը սկսել առկա՝ դեմ առ դեմ ուսուցման համակարգով։
 
Մինչև գիտական խորհրդում հարցի քննարկումը՝ ակնկալում ենք ուսանողների և դասախոսների կարծիքը վերոնշյալ հարցի վերաբերյալ:
 

ԵՄՀ ռեկտոր, աշխ. գիտ. դոկտոր,

պրոֆեսոր ՍՈՒՐԵՆ ՕՀԱՆՅԱՆ

«Կայուն տնտեսություն «Հորիզոն Եվրոպայում». Միջազգային գործընկերություն 2024» բրոքերային միջոցառում

ԵՄՀ Կառավարման ամբիոնի վարիչ Աննա Մարտիրոսյանը մասնակցել է Վարշավայում կազմակերպված «Կայուն տնտեսություն «Հորիզոն Եվրոպայում». Միջազգային գործընկերություն 2024» բրոքերային միջոցառմանը, որը նվիրված էր կայուն տնտեսության ոլորտին

ԱԺ ընտրությունների դերախաղ-նմանակում

Եվրասիա միջազգային համալսարանի իրավագիտության ամբիոնի 2-րդ կուրսի ուսանողները «ՀՀ սահմանադրական իրավունք-2» առարկայի ամփոփման շրջանակներում կազմակերպեցին ԱԺ ընտրությունների դերախաղ-նմանակում:Դերախաղին նախորդել են նախապատրաստական երկամսյա աշխատանքները,որոնց ընթացքում ուսանողները

«Դեղագետի մասնագիտությունը միշտ արդի է»

«Դեղագետի մասնագիտությունը միշտ արդի է» խորագրով միջոցառումը միավորեց ոլորտի առաջատար մասնագետներին ու ուսանողներին ժամանակակից դեղագիտության նորամուծությունների, գործնական հմտությունների և գիտելիքների փոխանակման շուրջ։ԵՄՀ Ֆարմացիայի ամբիոնի վարիչ