Նոր ծրագիր՝ զուգահեռաբար սովորել և աշխատել նախընտրող դիմորդների համար
Եվրասիա միջազգային համալսարանի կարգախոսն է կրթության և գիտության բնագավառում «Մեր ձեռքը դարի զարկերակին է»: Այս պարտադիր դարձած պահանջը արտահայտվում է համալսարանի գործունեության բոլոր բնագավառներում. կրթական ծրագրերի բարելավման, տնտեսության զարգացման պահանջներից ելնելով ուսուցման նոր մեթոդների ներդրման համալսարանական նոր ենթակառուցվածքների բարելավման և արժանապատիվ ուսուցման ժամանակակից միջավայրի ստեղծման, ուսուցման գործընթացում բարձր որակավորում ունեցող մասնագետների ներգրավման, նոր տեղեկատվական համակարգերի ապահովման և համալսարանական կրթական գործունեության օպտիմալացման և այլ ոլորտներում: Այս կարգախոսը նպատակ է հետապնդում առաջացնելու այնպիսի հետևանքներ, որոնք այս անցումային՝ հնից նորին անցման ժամանակաշրջանում, նպաստեն այսօրվա գործատուի պահանջները բավարարելու համար, սովորողին մղելու ուսուցման նկատմամբ նախատրամադրվածության բարձրացման, ձեռք բերելու մասնագիտական նոր հմտություններ և կարողունակություններ:
Ահա այդ նորարարության շարքից է նաև ուսուցման ձևի փոփոխությունը. հեռակա ուսուցման արդյունավետության բարձրացման նպատակով ավանդական համակարգը վերաձևափոխել այնպես, որ հնարավոր լինի ընդգրկելու կրթական համակարգում աշխատող՝ մասնագիտական պատշաճ հմտությունների պահանջ ունեցող երիտասարդությանը:
Համալսարանն առաջարկում է հեռակա ուսուցման նոր համակարգ (ինտենսիվ հեռակա կամ չընդհատվող հեռակա), երբ պարապմունքները կազմակերպվում են յուրաքանչյուր շաբաթ օրերին՝ կրթական առկա ուսուցման ծրագրով սահմնաված վերջնարդյունքներին համապատասխան, ութ ժամյա գրաֆիկով (4×2ժամ), իսկ անհրաժեշտության դեպքում նաև շաբաթը մեկ օր երեկոյան լրացուցիչ էլեկտրոնային դասավանդման գործիքակազմի կիրառմամբ:
Ի՞նչ առավելություններ ունի այս նոր համակարգը.
1. Ուսանողը տևական ժամանակ հայտնվում է կրթական դաշտում, իրեն ուսանող է զգում, կատարում է ընթացիկ հանձնարարականներ, կառուցում և պահպանում է համակուրսեցիների հետ միջանձնային հարաբերություններ, մասնակցում մշակութային ընթացիկ ծրագրերի և այլն:
2. Ուսանողն ունենում է ավելի բարձր մոտիվացվածություն և պատասխանատվություն պատրաստվելու հաճախակի անցկացվող շաբաթօրյա պարապմունքներին, զուգակցված յուրացնելու տեսական և գործնական գիտելիքները, որը և նախնական մասնագիտական աշխատանքի պարագայում նպաստում է ուսուցման արդյունավետության բարձրացմանը:
3. Ուսանողը մշտապես օգտվում է համալսարանի կրթական ծրագրերի իրականացմանը նպաստող ենթակառուցվածքներից. մասնագիտական և համակարգչային լաբորատորիաներից, գրադարանից, ուսուցման էլեկտրոնային հարթակից, սպորտդահլիճից, և ֆիտնես ու սննդի կենտրոններից և այլն:
4. Ուսանողի կապը դասախոսների հետ տևական ժամանակով չի ընդհատվում։
5. Ուսանողը, այն էլ ոչ առկա ուսուցման, ամբիոնի վարիչի և իր խորհրդատուի հետ անընդհատ խորհրդատվություն ստանալու ավելի մեծ հնարավորություն ունի և համալսարանի ստորաբաժանումներից ժամանակին կարող է ստանալ տեղեկատվություն:
6. Շաբաթական պարբերականությամբ կազմակերպվող դասերը հնարավորին չափով ապահովում են առկա համակարգի հիմնական առավելության՝ ուսանողի ուսումնաոության համար ինտենսիվ ռիթմը նաև հեռակա ուսանողների պարագայում՝ միևնույն ժամանակ հնարավորություն ընձեռելով չկտրվել աշխատանքից։
7. Շաբաթ օրերին դասերի կազմակերպումը հնարավորություն է ընձեռում տարբեր ընկերություններում մշտական աշխատող առաջատար մասնագետներին հրավիրել դասավանդելու՝ առավելագույնս նպաստելով պրակտիկ դասավանդողների (գործատուների) մուտքը կրթական գործընթաց։
Այնպես որ ավագ դպրոցի և քոլեջների հարգելի շրջանավարտներ, Ձեր նախասիրություններին մոտ ծրագիր ենք առաջարկում: Սովորեք և աշխատեք Ձեր ձեռքը պահելով դարի զարկերակին: