Ժամանակի հրամայականը. Աշխատող դիմորդների համար մրցունակ կրթություն

Հարգելի՛ դիմորդ,

Այսօր դու ունես մի գլխավոր նպատակ. ունենալ բարեկեցիկ կյանք: Դրան հասնելու համար ցանկանում ես ձեռք բերել մասնագիտական որակավորում: Սովորել: Սակայն ստացվել է, որ պայմաններից կամ հնարավորություններից ելնելով դու արդեն աշխատում ես, մեկ այլ դեպքում ցանկանում ես ուսումնառությունը զուգակցել աշխատանքին: Վաստակելուն զուգընթաց մասնագիտական որակավորում ստանալը մեր օրերում իսկապես դարձել է անհրաժեշտություն: Թերևս, այդ խնդիրը կարելի է այս կամ այն ձևով լուծել հեռակա ուսուցման տարբերակով, բայց տարվա մեջ երկու անգամ, կարճաժամկետ աշխատանքից կտրվելու բարդություններից զատ, դու գտնվում ես միշտ կտրված կրթական դաշտից, որտեղ սովորողին և բուհի ու մասնագետ դասախոսի, մասնագետ պատրաստողի, հմտություն փոխանցողի, սովորելիս ուղղորդողի հետ անմիջական շփումը հասցված է նվազագույնի, որը և ինչպես հայտնի է չի նպաստում որակյալ մասնագետի պատրաստման գործընթացին: Հավելենք, որ ուսուցման այդ ձևի ժամանակները արդեն անցել են, եկել է մի նոր ժամանակ, որը և նոր պահանջ է առաջադրում սովորող և աշխատող դիմորդների համար:

Եվրասիա միջազգային համալսարանը առաջարկում է շատ ճկուն, ուսուցման տեսանկյունից բավականին արդյունավետ, բոլոր առումներով դիմորդ-ուսանողի համար գրավիչ ուսուցման եղանակ՝ հեռակա-առկա: Երբ ուսումնական խմբի ցանկություններից ելնելով, ուսումնական պլանով նախատեսնված պարապմունքները անցկացվում են յուրաքանչյուր շաբաթ օր՝ մինչև 8 ժամ տևողությամբ (4+4 ժամային զուգակցմամբ): Բացի առկա ուսուցմանը մոտ տեսական ու գործնական գիտելիքի ստացումը սովորողը իսկապես իրեն ուսանող է զգում, թեկուզ և կարճատև վայելում է ուսանողական առօրյան, օգտվում է համալսարանական բոլոր ենթակառուցվածքներից. գրադարանից, հեռավար ուսուցման հարթակի հնարավորություններից (որը շատ կարևոր է ինքնուրույնաբար ուսուցման համար), լաբորատորիաներից, սպորտային կառույցներից (դահլիճ, ստադիոն, ֆիտնես կենտրոն և այլն): Ուսանողը միշտ գտնվում է կրթական նախատրամադրվածության և հոգսերի մեջ, դառնում է պատասխանատու, պարտավորվածություն ունենալով ամեն շաբաթ օր պատրաստ լինելու մասնագիտական պարապմունքների: Աշխատող-սովորող դիմորդ-ուսանողի ցանկությունները այս դեպքում համընկնում են, իսկ ուսման առաջադիմության բարձրացման և որակյալ մասնագետ դառնալու մասին երկրորդ կարծիք լինել չի կարող:

Հարգելի՛ դիմորդ, մտածի՛ր այս մասին:

Սուրեն Օհանյան

Ռեկտոր, աշխ. գիտ. դոկտոր, պրոֆ.

Հայտնի են «Օհանյան» կրթաթոշակակիրները

ԵՄՀ Գիտական խորհրդի որոշմամբ, 2023-2024 ուսումնական տարվա աշնանային կիսմայակի ընթացքում բակալավրի կրթական ծրագրի բարձր առաջադիմություն ցուցաբերած ուսանողները արժանացել են «ՕՀԱՆՅԱՆ» կրթաթոշակների:

Բուհերի ներկայացուցիչները ներկայացրել են միջազգային ծրագրերի սեփական փորձը

Խաչատուր Աբովյանի անվան պետական մանկավարժական համալսարանում կայացավ հայաստանյան բուհերի և կրթական համակարգի միջազգային ծրագրերի համակարգողների մասնակցությամբ աշխատաժողով, որը նախաձեռնել էր Հայաստանում Էրազմուս+ ազգային գրասենյակը:

«Դասավանդիր հանուն հաջողության»

Օրերս Հայաստանում Բրիտանական խորհրդի նախաձեռնությամբ տեղի ունեցավ «Դասավանդիր հանուն հաջողության» անգլերեն դասավանդողների գիտաժողովը, որին մասնակցեցին նաև ԵՄՀ Լեզուների, հաղորդակցության և մանկավարժության ամբիոնի վարիչ Անի Թամազյանը, դասախոսներ Լուսինե Սարգսյանը, Տաթևիկ Կարապետյանը, Նարինե Խոնդկարյանը, Անդրեյ Գուրան, Իրինա Մխիթարյանը, Ռուզաննա Անտոնյանը և ամբիոնի մեթոդիստ Ինգա Ավագյանը: